За інтерв’ю і сюжети про Третяка на 5 каналі, з міського бюджету заплатили 294 тис. грн — ЗМІ

event 11:23 Понеділок 06 Грудня 2021 РІВНЕ

19 жовтня ТОВ “Телерадіокомпанія “НБМ” та Виконавчий комітет Рівненської міської ради (за інформацією державного реєстру, це “5 канал”) уклали 2 договори на загальну суму 294 тисяч гривень. Так, кожен сюжет у новинах на цьому телеканалі обходиться платникам податків у 4900 гривень, а телепрограма у форматі інтерв’ю – 14 700 гривень. Про це повідомляє місцевий сайт ЧаРівне.

Детальніше про це розповідає Час-Дій.

За словами журналістів, 3 грудня на телеканалі UA:Рівне відбувся спеціальний випуск програми “Сьогодні. Головне”, яка присвячена першому року перебування мера Рівного на посаді. Під час телеефіру ведучий Роман Свирида запитав у Олександра Третяка, чи справді всеукраїнському телеканалу, який відвідував міський голова, так цікаво показати відкриття транспортної розв’язки Дубенська-Макарова, чи це платні ефіри.

Ймовірно Роман Свирида мав на увазі “5 канал”, сюжет про розв’язку цього телеканалу та ефіри зі своєю участю міський голова публікував на своїй сторінці.

Олександр Третяк пояснив, що часто журналісти самі звертаються за коментарем щодо актуальних проблем і їм не відмовляють. На уточнююче запитання, чи це безкоштовна участь, міський голова відповів ствердно.

Однак журналісти вирішили провести своє невелике розслідування та опираючись на дані з електронної системи публічних закупівель Prozorro виявили протилежне.

Історія тендерів

2 вересня Виконавчий комітет Рівненської міської ради оголосив відкриті торги на закупівлю послуг телебачення.

Перший лот закупівлі – телевізійна програма у форматі інтерв’ю за участю міського голови, посадових осіб Рівнеради та депутатського корпусу. 

Орієнтовна тривалість телепрограм20 хвилин, а орієнтовна кількість – 10 програм

Другий лот закупівлі – виготовлення та трансляція близько 30 сюжетів у випусках новин, тривалістю 60-90 секунд. Технічне завдання передбачає інформування про роботу міськради, депутатів, інформування про важливі інфраструктурні об’єкти та оприлюднення офіційних позицій та коментарів щодо важливих тем громади. Очікувана вартість послуг – 300 тисяч гривень.

18 вересня ці торги були скасовані, адже для участі в торгах подали лише одну тендерну пропозицію. За 294 тисячі ці послуги запропонувало надати Товариство з обмеженою відповідальністю “Телерадіокомпанія “НБМ”. 

За інформацією державного реєстру, який веде Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, це “5 канал”.

20 вересня були оголошені аналогічні відкриті торги. Однак, вже 6 жовтня вони були скасовані з цієї ж причини. Єдиним учасником була та ж телерадіокомпанія.

Якщо відкриті торги було двічі скасовано через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, Закон про публічні закупівлі дозволяє замовникам самостійно проводити закупівлі без торгів, застосовувавши переговорну процедуру.

Так, 7 жовтня на сайті Prozorro Виконавчий комітет Рівненської міської ради опублікував інформацію про застосування переговорної процедури і повідомлення про намір укласти договір з 5 каналом

19 жовтня з ТОВ “Телерадіокомпанія “НБМ” уклали 2 договори на загальну суму 297 тисяч гривень

Так, кожен сюжет у новинах на цьому телеканалі місту обходиться у 4900 гривень, а телепрограма у форматі інтерв’ю14 700 гривень.

Останні новини
24.01.2022, Понеділок
23.01.2022, Неділя
22.01.2022, Субота
21.01.2022, П’ятниця
20.01.2022, Четвер
19.01.2022, Середа
18.01.2022, Вівторок
Читати більше новинarrow_forward