Лікарі назвали ягоди, які допоможуть зберегти здоров’я серця

Лікарі назвали ягоди, які допоможуть зберегти здоров’я серця

Вони запобігають розвитку гіпертонії, атеросклерозу, серцевої недостатності та навіть інфаркту, пише видання Медправда.

УСІ НОВИНИ В ОДНОМУ ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛІ – БАЙРАКТАР NEWS.

Ожина збереже молодість

Ожина містить антоціани, які багаті на потужні антиоксиданти. Це дозволяє запобігти розвитку атеросклерозу та серцево-судинних захворювань, а також уповільнити процес старіння.

Чорниця очищає судини

Згідно з дослідженням вчених, яке було опубліковано у The Journals of Gerontology («Геронтологія»), щоденне споживання чорниці покращує функції клітин кровоносних судин та запобігає утворенню тромбів.

Малина прожене застуду

Малина багата на фітонутрієнти, які перешкоджають розвитку запальних захворювань, у тому числі й онкологічних. Крім того, вона зміцнює здоров’я серця.

Читайте також: Популярні продукти, які позитивно вплинуть на психічне здоров’я

Червоний виноград проти діабету

Червоний виноград, окрім високої концентрації антоціанів, містить поліфеноли. Згідно з дослідженням, опублікованим у журналі Molecules («Молекули»), поліфеноли перешкоджають окислювальному процесу. Це дозволяє запобігти розвитку серцево-судинних захворювань та діабету.

Більше по темі

ПІДПИШІТЬСЯ НА ВАЖЛИВІ НОВИНИ

щоб бути в курсі подій :)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Стрічка новин

Хто-небудь знайдеться де-небудь. А ТОП – на
RateList
Реальний Рейтинг спеціалістів, компаній та закладів нашого міста

Головні новини