YouTube блокує канали оточення Медведчука та видалив ресурси бойовиків ОРДЛО

event 11:44 П’ятниця 04 Лютого 2022 ПОДІЇ

Медіасервіс YouTube заблокував канали UkrLive та Перший Незалежний, чиє мовлення в Україні вже рік заборонено санкціями РНБО, проте невдовзі вони “змінили адреси” та знову доступні. Про блокування повідомила в ніч проти 4 лютого одна з ведучих.

Детальніше про це розповідає Час-Дій.

Ведуча в ефірі зазначила, що Youtube-канал “112 Україна”, на якому мовив UkrLive, має понад мільйон передплатників, у телеканалів NewsOne і Zik – по 600 тисяч, у каналу “Перший незалежний” – понад 180 тисяч передплатників за рік мовлення, а в UkrLive – 150 тисяч підписників за два місяці мовлення. 

Крім того, YouTube обмежив доступ до ресурсів окупантів ОРДЛО: луганські канали “Луганський інформаційний центр” та “ГТРК ЛНР” заблокував, а донецькі канали “Мінінфо ДНР” та “Народна міліція ДНР” – видалив.

Канал “Перший незалежний” видалений, але доступний перейменований:

Незабаром адміністратори цих інтернет-майданчиків, як там пишуть, “змінили адресу” на YouTube – і знову стали доступні.

UkrLive зараз веде мовлення на каналі MІGnews, який належить нардепу ОПЗЖ Вадиму Рабіновичу.

Причина блокування невідома. У YouTube багато варіантів блокувань: по геолокації, на час, заборона на заливку нових відео і так далі. Однак, якби YouTube заблокував технічну/справжню URL-адресу каналу, яка присвоюється при його створенні, “зміна адреси” не допомогла б: канал залишався б заблокованим.

Передісторія:

  • 28 грудня 2021 року президент Володимир Зеленський увів у дію рішення Ради безпеки і оборони про санкції на 5 років проти компаній-власників телеканалів “Перший незалежний” та UkrLive. Санкції запровадили проти ТОВ “Медіахолдинг Новини”, ТОВ “Тайм Медіа” і ТОВ “Телепростір”. 
  • 2 лютого 2021 року президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про застосування санкцій проти нардепа Тараса Козака та телеканалів з орбіти кума Путіна Віктора Медведчука – “112 Україна”, NewsOne, ZIK. Підставою для санкцій стало розслідування СБУ, про схеми з поставками вугілля з окупованих територій Донбасу.
  • 26 лютого 2021 року Павло Єгоричев із медіагрупи Тараса Козака став керівником ТОВ “Тайм Медіа” й львівського каналу “Перший незалежний”. Того ж дня почалося мовлення “Першого незалежного” у новому форматі, але за годину його відключили.
  • У вересні народний депутат від партії “Опозиційна платформа – За життя” Нестор Шуфрич придбав 60% власності нового телеканалу.
  • У грудні Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу через те, що в його власника Шуфрича наявний конфлікт інтересів. Як очільник комітету Верховної Ради з питань свободи слова і як власник ЗМІ, він не може ухвалювати рішення неупереджено.

Стати автором!
Якщо Ви хочете вести свій блог на сайті Час-Дій, напишіть нам: [email protected]

Джерело

Останні новини
08.08.2022, Понеділок
07.08.2022, Неділя
06.08.2022, Субота
05.08.2022, П’ятниця
04.08.2022, Четвер
03.08.2022, Середа
02.08.2022, Вівторок
01.08.2022, Понеділок
Читати більше новинarrow_forward