Щоденне вживання цього напою може призвести до інсульту: тривожне попередження науковців

Щоденне вживання цього напою може призвести до інсульту: тривожне попередження науковців

Науковці б’ють на сполох: дослідження виявили чіткий зв'язок між регулярним вживанням штучно підсолоджених газованих напоїв і ризиком розвитку інсульту. Згідно з опублікованими даними, ті, хто щодня споживає хоча б одну порцію такого напою, мають утричі вищі шанси перенести інсульт, порівняно з тими, хто відмовляється від подібного продукту, пише Радіо Трек.

Зокрема, йдеться не про звичайні газовані напої з цукром, а про дієтичні варіанти, які містять штучні підсолоджувачі. Попри те, що вони позиціонуються як "безпечні для фігури" або "здоровіша альтернатива", реальність виявилась протилежною. Вчені вказують, що вживання таких напоїв може не лише порушувати обмін речовин, але й негативно впливати на мозок.

Ба більше, існує зв’язок між вживанням цих напоїв і деменцією. Дані спостережень показують: люди, які регулярно п’ють солодкі газовані напої, частіше страждають на порушення когнітивних функцій, зниження пам’яті, здатності до концентрації та мислення.

Результати попередніх досліджень також не втішні. Вони підтверджують, що надмірне споживання цукру або його замінників може викликати серйозні ускладнення з боку серцево-судинної системи, зокрема підвищення ризику інсульту та інших хвороб мозку.

Що таке інсульт і як його розпізнати?

Інсульт — це гостре порушення кровообігу в головному мозку, яке викликає відмирання частини мозкових тканин. Найчастіше він виникає на фоні гіпертонії (високого тиску) або серцево-судинних захворювань.

Основні симптоми інсульту:

  • Опущений куточок губ, неможливість посміхнутися.

  • Порушення мови — нерозбірлива, плутана вимова.

  • Неможливість одночасно підняти обидві руки.

  • Слабкість або оніміння в одній частині тіла

  • Інтенсивний головний біль без видимих причин.

Висновок

Якщо ви піклуєтесь про своє здоров’я, варто уважніше поставитися до свого щоденного раціону. Відмова від штучно підсолоджених газованих напоїв може значно знизити ризик серйозних ускладнень, зокрема інсульту та проблем із пам’яттю.

Буде цікаво

Більше по темі

ПІДПИШІТЬСЯ НА ВАЖЛИВІ НОВИНИ

щоб бути в курсі подій :)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Стрічка новин

Хто-небудь знайдеться де-небудь. А ТОП – на
RateList
Реальний Рейтинг спеціалістів, компаній та закладів нашого міста

Головні новини