Як правильно вибирати напої: чотири поради

Як правильно вибирати напої: чотири поради

Потрібно лише сформувати у себе кілька корисних навичок. Про це пише zdorovia.

• УСІ НОВИНИ В ОДНОМУ ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛІ – БАЙРАКТАР NEWS.

Чашка кави щодня. Вчені з'ясували, що кава у помірних дозах позитивно впливає на мозок. У каві багато антиоксидантів, вона допомагає знизити ймовірність виникнення деменції на 54 відсотки. Крім того, у цьому напої є амінокислота L-теанін, яка змушує мозок працювати краще, підвищує настрій та покращує концентрацію.

Вживання чаю. У наукових працях йдеться, що чай запобігає зниженню когнітивних функцій. Результати одного дослідження, яке було опубліковано в American Journal of Preventive Medicine, показали, що жінки, які вживають щодня три чашки чорного або зеленого чаю менше схильні до когнітивних порушень.

Читайте також: Які рослини можна висаджувати між рядами часнику

Алкоголь у помірних дозах. Відомо, що у літніх людей, які п'ють спиртне в помірних кількостях, нижчий рівень тривоги та депресії, менше спроб самогубства, ніж у людей похилого віку, які п'ють багато або зовсім відмовилися від алкоголю.

Зниження споживання солодких напоїв. Якщо регулярно пити газовану воду та солодкі морси, то це, згідно з результатами досліджень, може призвести до діабету, серцево-судинних захворювань, деменції, хвороби Альцгеймера. Також у роботі, опублікованій у Stroke, вказується, що зі збільшенням споживання підсолоджених безалкогольних напоїв підвищується ймовірність виникнення деменції та інсульту.

Богдан — наш креативний автор, який завжди тримає руку на пульсі цифрових трансформацій та політичних змін. Він пише про гаджети, стратегії та найцікавіші тренди сучасності, перетворюючи звичайні факти на захопливі історії. Якщо тема варта вашої уваги, будьте впевнені — Богдан вже готує про неї свіжий та оригінальний матеріал.

ПІДПИШІТЬСЯ НА ВАЖЛИВІ НОВИНИ

щоб бути в курсі подій :)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Стрічка новин

Хто-небудь знайдеться де-небудь. А ТОП – на
RateList
Реальний Рейтинг спеціалістів, компаній та закладів нашого міста

Головні новини