Значний вплив пандемії на розвиток розробки ігор та геймінг загалом

event 09:43 Четвер 10 Лютого 2022 БЛОГ

COVID-19 викликав несподіваний поворот подій для багатьох людей у ​​всьому світі, який спустошив одні галузі та викликав вибухове зростання в інших. Правила соціального дистанціювання Центру контролю за захворюваннями (CDC) стали каталізатором зростання як у сфері розробки ігор, так і в ігровій індустрії загалом через заборону на великі збори та закриття цегляних та мінометних розважальних закладів. Ігрова індустрія також забезпечує почуття спільності під час карантину та є для людей способом спілкування через улюблені ними сфери інтересів.

VanEck Vectors Video Gaming and eSports ETF (ESPO) є ідеальним прикладом колосального зростання, яке нещодавно пережила ігрова індустрія в результаті пандемії. Станом на 28 квітня 2020 року компанія досягла 52-тижневого максимуму та не виявляє ознак зупинки. Бум ігрової індустрії впливає на інші галузі, наприклад, на лідерів у сфері виробництва консолей і чіпів, таких як Nintendo і Advanced Micro Devices. Також, такі гіганти гемблінгу, як Эльслотс, здобули ще більшу аудиторію. Ігрові автомати онлайн України користуються значним попитом.

Інженери-програмісти та дизайнери ігор по всьому світу мають можливість заявити про себе як у великих компаніях, так і у незалежних та безкоштовних іграх. Геймери знаходяться у пошуку нових та свіжих вражень, які порадують світову аудиторію, а ігрові двигуни працюють на повну потужність, щоб задовольнити ринковий попит.

Захоплення ігрової промисловості аутсорсингом

Важливо відзначити, що передача цілих ескадрил розробників ігор на аутсорсинг віддаленим командам або підрядникам на місці – це масштабна тенденція в індустрії розваг, схожа на те, що сталося в кіноіндустрії. Що стримує прискорення масового відтоку внутрішніх дизайнерів ігор, так це складність розробки ігор та потреба у зацікавленій та особистій співпраці, щоб зрушити з мертвої точки фази розробки ігор від концепції до впровадження. Навіть попри складність, компанії віддають на аутсорсинг щонайменше 70-80% своїх потреб у персоналі.

Області розробки ігор, які найчастіше передаються на аутсорсинг, – це передвиробнича підготовка, виробництво, тестування та розповсюдження. ІТ-аутсорсинг у галузі тестування та виробництва є новою динамікою для компаній, оскільки це більш структуровані ролі, які можуть функціонувати за постійної співпраці. Ігрові компанії виявляють, що виробити спільне бачення із зовнішніми партнерами може бути непростим завданням.

У використанні аутсорсингових команд розробників є як плюси, і мінуси, куди нині орієнтуються ігрові компанії. Зрештою, аутсорсинг знижує витрати, і це дуже вагома частина, яку важко ігнорувати.

Як ігри як послуга (GaaS) впливають на попит на аутсорсинг

Плюси:

  • Робота з підрядниками може знизити витрати при правильному управлінні, оскільки компаніям не доводиться виплачувати компенсації працівникам у проміжках між проектами.
  • Можливість перетасовувати команди, додавати нові кадри або швидко видаляти членів команди, які не пасують культурним особливостям, забезпечує гнучкість команд розробників ігор.
  • Пандемія коронавірусу створює для ігрових компаній можливість справити незабутнє враження на споживачів, і наймання підрядників є безпечнішим способом короткострокового зміцнення ігрового персоналу.
  • Творчим колективам і художникам часто потрібна велика гнучкість, якої може не вистачати при роботі на повну ставку, і багато художників, аніматорів та ілюстраторів воліють брати перерви між проектами. Все більше інженерів наслідують цей приклад і приходять до висновку, що гіг-економіка має більшу гнучкість.

Мінуси:

  • Ідеальним варіантом є наявність відданої команди талановитих фахівців, готових вирішувати проблеми, що виникають. Якщо ви хочете, щоб висококласні фахівці були задоволені, це дозволить вам мати високопродуктивні команди, коли вони вам знадобляться.
  • Пошук якісних підрядників або надійних партнерів з аутсорсингу може поставити ігрові компанії у скрутне становище.
  • Менеджерам може не сподобатися працювати з командою підрядників, а перехід на високовідсоткову модель аутсорсингу може спричинити плинність кадрів в основних внутрішніх командах.
  • Ентузіасти ігор мають сильну думку, коли йдеться про творців улюблених ігор. Це підштовхує виробників ігор до більшої прозорості щодо практики найму, і споживачі стежитимуть за цим.
  • Як ігри як послуга (GaaS) впливають на попит на аутсорсинг
  • Простір ігор як послуг (GaaS) відіграватиме значну роль у зростанні світового ринку в найближчі роки, і такі компанії, як Amazon, Microsoft, Sony, Google та EA, готові прискорити гіперросту в цьому просторі. Деякі з основних гарячих точок для GaaS по всьому світу включають Європу, Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Близький Схід та Африку, Північну Америку та Латинську Америку.

GaaS збільшує попит на аутсорсинг через простоту робочого процесу проектування та розробки. На щастя, еволюція гіг-економіки також підвищує планку, і професія фрілансер стає набагато популярнішою. Доречі, із методами заробітку з дому ви зможете ознайомитися за посиланням. Посилення конкуренції змушує розробників програмного забезпечення бути на висоті та вдосконалювати навички управління взаємовідносинами з клієнтами.

Ігрові компанії змінюють уявлення про аутсорсинг

Джейсон Харріс, керівник відділу корпоративної стратегії та старший директор із глобальної ринкової аналітики EA Games, стверджує, що йдеться не лише про економію грошей. Робота з ігровими партнерами дає компаніям стратегічну перевагу, яка спричиняє широкий спектр можливостей.

Більше контенту, можливостей та консолей – ось чого хочуть геймери, а можливість надати більше ігрового досвіду людям у всьому світі – це те, заради чого живуть такі компанії, як EA.

Підвищення гнучкості пробудило нову еру творчості в ігрових будинках, які тепер мають можливість запускати безліч ігрових ініціатив для голодної аудиторії, яка чекає, щоб її вразили.

Автор:
Останні новини
19.04.2024, П’ятниця
18.04.2024, Четвер
17.04.2024, Середа
16.04.2024, Вівторок
15.04.2024, Понеділок
14.04.2024, Неділя
13.04.2024, Субота
12.04.2024, П’ятниця
Читати більше новинarrow_forward